Fandom

Wiedźmińska Wiki

Ziemia

3739stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

EARTH2.jpg

Żywioł Ziemi

Ziemia- jeden z żywiołów. Z ziemi można, tak jak z pozostałych żywiołów, można czerpać moc magiczną. Wiele czarów należy do grupy "zaklęć ziemi", również magia wiedźmińska ma w swych znakach taki, jest nim znak Quen. Dodatkowo żywioł ziemia ma swojego geniusza, którym jest D'ao.

Magia ZiemiEdytuj

Dzięki zdolnościom magicznym czarodzieje mogą wywoływać lawiny głazów, powodować szybki wzrost roślin, trzęsienia ziemi, jej rozstąpienie się lub nawet przesunięcie gór. Wezwanie geniusza daje praktycznie nieograniczone możliwości.

Dane z książek SapkowskiegoEdytuj

- Nie rozumiem, dlaczego mam szukać tych... Znowu zapomniałam, jak to się nazywa...
- Intersekcje - podpowiedziała Yennefer, wyskubując rzepy, które wczepiły się jej w rękaw podczas przeprawy przez zarośla. - Pokazuję ci, jak je wykrywać, bo są to miejsca, z których można czerpać moc.
- Przecież ja już umiem czerpać moc! A sama uczyłaś mnie, że moc jest wszędzie. Po co więc łazimy po krzakach? W świątyni jest przecież pełno energii!
- Owszem, jest jej tam niemało. Dlatego właśnie wybudowano ją tam, a nie gdzie indziej. I dlatego też na terenie świątyni wydaje ci się, że czerpanie jest takie łatwe.
- Nogi mnie już bolą! Usiądźmy na chwilę, dobrze?
- Dobrze, brzydulko.
- Pani Yennefer?
- Słucham.
- Dlaczego zawsze czerpiemy moc z żył wodnych? Przecież energia magiczna jest wszędzie. Jest w ziemi, prawda? W powietrzu, w ogniu?
- Prawda.
- A ziemia... O, wszędzie tu dookoła pełno ziemi. Pod nogami. I wszędzie jest powietrze! A jeśli zechcemy ognia, to przecież wystarczy rozpalić ognisko i...
- Jesteś jeszcze za słaba, by wyciągnąć energię z ziemi. Za mało jeszcze wiesz, by udało ci się wydobyć coś z powietrza. A ogniem absolutnie zabraniam ci się bawić! Mówiłam już, pod żadnym pozorem nie wolno ci dotykać energii ognia!
- Nie krzycz. Pamiętam.

Krew elfów

Zaklęcia:

Magowie ziemi:Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki