Fandom

Wiedźmińska Wiki

Zlecenie: Zaginiony syn

3737stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Share

Zlecenie: Zaginiony syn – wiedźmińskie zlecenie, występujące w grze Wiedźmin 3: Dziki Gon.

Ogłoszenie Edytuj

Czyś ze Skellige, czy z kontynentu, czytaj uważnie i do samiuśkiego końca. Syn mój, Olve, wyszedł z domu szukać przygód i do tej pory nie powrócił. Tedy proszę każdego podróżnego, żeby miał na Olvego oko otwarte – a kto go do mnie sprowadzi albo choć odkryje, co mu się przytrafiło, tego hojnie wynagrodzę i w modlitwach Freyji polecę.

— Odhen z Rannveig

Wpis w dzienniku Edytuj

Jadąc przez wieś u podnóża Kaer Trolde, Geralt zauważył ogłoszenie wywieszone przez niejakiego Odhena z Rannvaig, który obiecywał nagrodą za informacje o zaginionym synu. Wyglądało to na wiedźmińską robotę, a że Geralt groszem nie śmierdział, postanowił zająć się sprawą.

Okazało się, że syn Odhena i jego towarzysze nie tyle zaginęli, co zginęli rozszarpani przez biesa. Geralt nie miał już szans uratować ich przed potworem — a potwór z kolei nie miał szans w starciu z Geraltem. Przeczuwając, że marnie skończy, bies uciekł przed Geraltem. Ale przed wiedźminem schować się nie sposób...

Geralt wytropił i zabił biesa — tym samym pomścił syna Odhena i uratował innych mieszkańców Skellige przed podzieleniem jego losu.
Jaskier

Polecenia Edytuj

  • Porozmawiaj z Odhenem z Rannvaig.
  • Zbadaj ruiny zamku za pomocą wiedźmińskich zmysłów.
  • Odszukaj leże biesa za pomocą wiedźmińskich zmysłów.
  • Zabij biesa.
  • Zabierz trofeum z biesa.
  • Przeszukaj leże biesa przy pomocy wiedźmińskich zmysłów.
  • Odbierz nagrodę od Odhena.

Przebieg zlecenia Edytuj

Wiedźmin, przeglądając tablicę ogłoszeniową we wsi Rannvaig odnajduje wiedźmińskie zlecenie, które wystawił Odhen. Ze świstka papieru Geralt dowiaduje się, że mężczyzna poszukuje swojego syna Olve, który wyruszył na poszukiwania przygód i do tej pory nie wrócił.

Biały Wilk udaje się do zleceniodawcy, aby uzyskać więcej informacji na temat poszukiwanego syna. Odhen powie, że Olve wyruszył wraz ze znajomymi z Faroe do twierdzy znajdujące się na wschód od wioski. Dodaje także, że chłopak ma na sobie żółtą koszulę. Z tymi informacjami wiedźmin wyrusza na poszukiwania zaginionego.

Przed wejściem do zrujnowanego zamku leżą zwłoki młodego chłopaka, który zginął od uderzenia w głowę. Niedaleko ciała, Geralt znajduje odcisk kopyt biesa Morvudda. Wiedźmin słyszy odgłosy potwora, który znajduje się tuż za ścianą zamku. Geralt przystępuje do walki, ale niestety po wymianie kilku ciosów bestia ucieka.

Biały Wilk szybko znajduje ślady biesa, pozostawione przez niego na moście. Geralt, podążając tropem, dociera do leża potwora znajdującego się w pobliskiej i całkowicie zrujnowanej wsi Boxholm. Tym razem walka dobiega końca i wiedźmin może zabrać trofeum z potwora. Geralt przygląda się bliżej leżu i znajduje ciało chłopaka w żółtej koszuli – Olvego.

Biały Wilk udaje się do Odhena, aby przekazać mu smutne wieści dotyczące losu jego syna. Wiedźmin odbiera nagrodę i wyrusza na Szlak.

Więcej w Fandom

Losowa wiki